Slide thumbnail

Massivt batteri på hela 5000 mAh.

Anta utmaningen - Rugtel X10

Slide thumbnail

Rugtel X10 - tåls att ha med!

canada goose feathers sticking out se outlet

Leka med is igen färgning
Hur länge har jag varit ice färgning så jag tyckte det var dags att gå tillbaka till det. Här är några av mina resultat.

Följande text har färgats med hjälp MX Pro Fiber reaktiva färgämnen på en halv meter tyg svart canada goose feathers sticking out se . 1/2 tsk Röd 505. 1/4 tsk 402C blå och en touch av gult 108 canada goose feathers sticking out se .

Det var en annan gjorde den dagen med 1/2 tsk gul kaffe 108 och 1/4 tesked Blue 400 canada goose feathers sticking out se billigt .

Det var lite intetsägande canada goose feathers sticking out se . Jag ville ha mer blått så nästa dag jag har mer ICED hy med blå och fick detta billig canada goose feathers sticking out se . Bra canada goose feathers sticking out se . Skärmen mönster har försvunnit. men den blå är gul verkligen hoppar ut och sköt den gröna tillbaka en del canada goose feathers sticking out se till salu .

Jag också isen hy mer än en av mina intryck av soja vax batik. Tyvärr fick jag inte en bild av den ursprungliga batik som målades i blått skrift canada goose vests men billiga , canada goose online shop europe Sverige . Bakgrund verkligen bidrar till det rummet. men det är svårt att se på bilden discount canada goose jacka unisex .

Det var kul discount canada goose yorkville bomber . Jag gillar att spela med is canada goose jacka i malmö dam . Jag samlar en hel del tyg till min stash canada goose yukon vs chilliwack priser . Om du är ny på min blogg och intresserad av is färgning cheap canada goose citadel parka sale , canada goose herren parka billiga . se denna sida med de andra recensioner på denna roliga färgning teknik.

Åh. och igår våra första iris blommar.

Åh. vad jag älskar våren buy canada goose citadel parka sverige . Men det kommer med många utomhus sysslor och jag har ännu inte rengöras veranda så vi kunde sitta där canada goose återförsäljare malmö billiga . Det är nästa på min lista.Skapande får vänta en dag eller två canada goose feathers sticking out se ., billiga canada goose jacka göteborg billigt